close

IMG_8623

經過前陣子常常被媒體標籤為「美食沙漠」的馬鞍山,已漸漸多了一些沙漠中的綠洲,今次要介紹的其中一間清泉,就是主打精緻甜品的甜匠了,佢亦係區內數一數二好吃又有水準的甜品店。先講一下佢既地理位置,雖然地址係在新港城中心,但如果係搭火車或是巴士來的話,要大約行7-10分鐘,因為佢並唔係處於主要的成棟購物商場內,反而佢係一間地舖,位置較隱蔽,但因為佢旁邊有間譚仔三哥米線,如果問人的話,應該會比較好搵。成間店唔算大,大約8個座位+4/5個吧枱位,走簡約裝修路線,感覺舒適又唔會坐得太迫,和區內其他甜品店風格略為不同(通常也坐得超迫)。

IMG_8324

IMG_8624

選擇方面也不少,由近期人氣的芋圓地瓜圓、店內主打的比利時窩夫、雪糕杯、鐵板甜品、心太軟和傳統糖水也一應俱全,而平時更會有下午茶餐供應,任選一款窩夫加花茶,不過花香茶就只是茶包,這點就扣了一點分,如果係用返真乾花就比較好。甜品價位由2/3x到5x都有,同區比較來說就貴了一點,但精緻程度絕對冠絕同區。

IMG_8311

IMG_8315

IMG_8319

賣相唔錯,至於味道亦都非常唔錯,絕對可以媲美鬧市的平品舖!首先介紹芋圓地瓜圓系列,總共有三款,劃一$38,糖水底分别有蕃薯糖水、涼粉底和冰糖桂花雪梨,先說作為核心部分的芋圓和地瓜圓,口感QQ很有咬口,而且食落無論係芋頭抑或是蕃薯味都非常之突出!我也試過深水埗很出名的康x涼茶和太子的海x合桃x甜品,兩者我個人覺得芋圓和地瓜圓味道偏淡,好容易被糖水蓋左陣味,變相只係似咬緊舊粉團;但甜匠吃到的就沒有這個問題,整得比兩者出色~至於糖水底方面,蕃薯於我來說偏辣左,所以我就唔係好食到、涼粉都算幾滑,同埋佢係切一片片而唔係一粒粒,口感上和平時切一粒粒不同會薄左,但就唔使每樣野都係一粒粒,多左啲層次,略嫌佢畀糖水份量偏少,每次吃到底都冇哂糖水變乾撈黎食、桂花雪梨就清甜一點,意想不到和芋圓、地瓜圓也很夾,但個人還是偏向涼粉比較像台灣吃到的感覺~

IMG_8278

IMG_8279

IMG_8445

然後就到店內主打比利時窩夫啦,佢同平時出面食到既窩夫好唔同,佢冇乜蛋香,但就有一陣好濃的小麥香,而且食落去係煙煙韌韌咁,係好好食的,同區也有一間可以食窩夫的叫屋子生活也很好吃的,但就似平時吃到的感覺,這間就比較特別一點一。基本上我來親甜匠70%都會叫窩夫的,有抹茶雪糕窩夫,配料有紅豆和白玉,抹茶味就唔夠出面專門食抹茶甜品的,但勝在有時候想吃抹茶時可止下癮;焦糖香蕉海鹽窩夫就偏甜一點,始終用上焦糖,不過又會有返鹽的鹹味平衡返,加上焦糖煎的香蕉很好吃,也是我常叫之選;至於雜梅我就覺得比較酸,唔適合我;而芒果雪糕窩夫反而有驚喜,因為本身兩塊窩夫食完會滯一點的,但芒果酸酸甜甜剛好中和返窩夫的飽肚感,和窩夫超夾;如果熱愛朱古力的更一定會愛上朱古力雪糕窩夫,可以食到唔同口感既朱古力,而且唔會話太甜,我平時不太好朱古力的也頗喜歡這窩夫。題外話,開頭剛開店時聽老闆說所有雪糕是自家製造的,唔知現在還有冇變呢~

IMG_8322

IMG_8323

IMG_8625

然後到雪糕杯,其實我覺得即係雪糕芭菲咁,只不過現在就杯身闊左,賣相很美,但驚喜感就冇乜,但夏天食都幾好,夠哂透心涼~

IMG_8623

IMG_8622

此外仲有焦糖燉蛋同心太軟(朱古力/抹茶),心太軟真的唔錯,流心效果出眾,但因為罪惡感太大,只會簡唔中先會點~所以相遲點再後補啦。難得平民社區、美食沙漠有間咁高質素既甜品店,絕對值得支持一下這種非連鎖小店呀!

推薦指數:★★★★

抵吃指數:★★★☆

地址:馬鞍山鞍祿街18號新港城中心二期12-13號舖

營業時間:15:30-00:30

電話:3956 5254

 

「立」即去旅遊Youtube channel、Facebook專頁、Instagram、Pixnet:

Youtube Channel:https://bit.ly/2scNVfk 

FB: https://www.facebook.com/lapstravel/

IG:lapstravel

 

arrow
arrow

    Lap'sTravel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()